Γευγελή - Ιούνιος 2019

Μετά την Βουλγαρία πριν δύο χρόνια, η νεο ονομαζόμενη Βόρεια Μακεδονία είναι η δεύτερη χώρα που επισκέπτομαι με την μηχανή μου.
Με την συμφωνία των Πρεσπών να μετρά ήδη ένα χρόνο στην πλάτη μας, που είτε συμφωνούμε είτε όχι, πραγματικά έκλεισε ένα ατέρμονα βρόγχο που είχαμε μεταξύ μας οι δύο χώρες. Με όλα αυτά στο μυαλό μου αποφασίσαμε να κάνουμε μία μονοήμερη εκδρομή στην γειτονική χώρα για καφέ και φαγητό, καζίνο δεν επισκεφτήκαμε ίσως την επόμενη φορά, η διαδρομή από την Κασσάνδρα μέχρι τα σύνορα των Ευζώνων είναι περίπου δύο ώρες οδήγηση, αλλά λίγο η στάση για καφέ στην Θεσσαλονίκη και κυρίως ο χαμός που συναντήσαμε στο να διασχίσουμε την πόλη από την μία άκρη στην άλλη κάναμε περίπου 3 ώρες.

Καφές στην Θεσσαλονίκη
Ο καιρός ήταν καλός για ταξίδι με μια αραιή συννεφιά που βοηθούσε να μην υπάρχουν υπερβολικά υψηλές θερμοκρασίες και ο δρόμος επίσης με αραιή κίνηση, βοηθούσε σε ένα ξεκούραστο ταξίδι. Αυτό που μας δυσκόλεψε λίγο ήταν ο δυνατός αέρας που συναντήσαμε από την δυτική πλευρά της Θεσσαλονίκης και για όλη την διαδρομή μέχρι τα σύνορα, που έκανε τις προσπεράσεις των φορτηγών μία μικρή περιπέτεια αλλά από την άλλη αυτός ήταν ο σκοπός μας, μία μικρή περιπέτεια.
Περάσαμε τα σύνορα χωρίς καθυστερήσεις και από τις δύο πλευρές μας ζητήθηκαν Ταυτότητα για μένα, διαβατήριο για τη συνοδό μου (Ρωσίδα Υπήκοος) και η πράσινη κάρτα της μηχανής.
Μια στάση στα Ελληνικά DutyFree για κάποια μικρό ψώνια, όσοι θέλετε αφορολόγητα τσιγάρα πάρτε από εδώ γιατί στην επιστροφή το κατάστημα από την άλλη πλευρά έχει κλείσει και θα την πατήσετε, και τρία χιλιόμετρα μετά τα σύνορα βγαίνουμε στην αριστερή έξοδο για τη Γευγελή και περνώντας κάτω από την γέφυρα στο δεξί μας χέρι, σε ένα χιλιόμετρο περίπου είμαστε μέσα στην πόλη.

Σύνορα Ευζώνων

Η πόλη δεν λέει τίποτα, αν και κοντά της υπάρχει ποτάμι, ένας παραπόταμος του Αξιού αν δεν κάνω λάθος, δεν βρήκαμε κάποιο καφέ κοντά στο ποτάμι και έτσι καθίσαμε στην πλατεία. Έχουν Freddo καπουτσίνο και μάλιστα αρκετά καλό, και μόνο 1,5 ευρώ. Και ναι δέχονται ευρώ και μάλιστα δίνουν και ρέστα σε ευρώ, δεν ξέρω αν αυτό γίνεται σε όλη την χώρα ή μόνο στις περιοχές που βρίσκονται κοντά στην Ελλάδα.
Μετά ψάξαμε στο TirpAdvisor για εστιατόρια και αποφασίσαμε να πάμε στο BOCO που το πρότειναν ως το νούμερο ένα της πόλης και πραγματικά άξιζε, πολύ ωραίο φαγητό, γκουρμέ πιάτα και παρόλο που έχω μια συνήθεια να παραγγέλνω πολλά πιάτα οι τιμή ήταν πολύ καλή, για δύο κύρια πιάτα, δύο σαλάτες, μία σούπα και δύο τοπικές μπύρες μόνο 27 ευρώ, πραγματικά πολύ καλά, και μενού στα ελληνικά έτσι.

Καφές στη Γευγελή

Στο δρόμο της επιστροφής ο αέρας ήταν λιγότερος αλλά ο δρόμος ήταν βρεγμένος, τελικά συναντήσαμε την μπόρα μέσα στην Θεσσαλονίκη, περιμέναμε καμιά ωρίτσα κοιτώντας βιτρίνες να περάσει η μπόρα και μετά αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής στην Κασσάνδρα, τελικά φάγαμε κάποιες σταγόνες βροχής στο ύψος του αεροδρομίου αλλά όλα καλά, τίποτα το απρόοπτο στην διαδρομή μας.